onsdag 10 augusti 2011

JAG TAR ETT BREJK;))

21 juli 2004 satt jag i bilen för första gången med Hanna på förarplatsen och mig själv i passagerarsätet. Konstigt. Vi körde på vår lilla Skogsmulleväg i det förra huset.

Sen den dagen har det gått TVÅTUSENFEMHUNDRASJUTTIOSEX DAGAR.

2 576!!

Det är inte lite det. I alla fall inte som som bredvid passagerare till barn som övningskör.
Men nu mina vänner - nu brejkar jag några år. Närmare bestämt drygt två och ett halvt år.
Alltså rättare sagt:

Niohundratrettiotvådagar;)


Då är det dax för Fabbe att sätta mamma bredvid sig själv.

Idag firar vi med tårta.

Våran Adam har tagit körkort:)))

Det är väl det närmaste man kommer en riktig navelsträngsklippning för alla som bor på landet.

Glömmer aldrig min körkortsdag.
Vilken frihetskänsla!!

Tårtan den var riktigt smarrig också - med färska hallon i, mums. Café Frosth i Lindesberg var det som hade öppet innan 09.00 så vi kunde shoppa.

Lovar att ni ska få se bilder på dom supersnygga kläderna sen som kom igår.

Först måste vi bara smälta och glädjas ett tag till:)

Kram alla

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Grattis till sonen som tagit körkortet.. =)
Tårtan såg inte så lite smarrig ut.. Tur den bara är på bild för min del ;)

Kram Mia