fredag 19 augusti 2011

Sigh dress 745 - Suckarna klänning;))

Klänningen som verkligen måste provas! Ser inte mycket ut för världen när den hänger. Men på är den super fin! Färgen är Lite grey och priset 2195:-.

Egentligen vet jag faktiskt inte vad som INTE passar till en jeansjacka.
Inte den här klänningen i alla fall för den är kanon till jackan.

I morgon när vi skall på fest åker nog min jeansjacka på över "finklänningen" som jag skall ha. Jag gillar nämligen inte att vara "för finklädd". Skulle tex aldrig sätta en kavaj över en finklänning. För mig är det jeansjacka lr kofta som gäller.

Igår beställde vi MASSOR av smycken.
Det var så otroligt många fina:))

Lyssnade på Camilla Thulin häromdagen. Hon tyckte att vi svenskar är dåliga på att smycka oss. Kanske det?? Hon tyckte att sydlänningarna är så mycket bättre det än vi. Det får verkligen Hanna se nu för hon sitter på planet till Rom. Italienarna är ju duktiga på att smycka sig.

Kanske skulle det räcka att ha ett halsband på sig - är tydligen +35 där.
Stina kommer hem idag - hon har varit i Turkiet i TVÅ veckor. Länge tycker mamman...

Där hade nog en tåring räckt, dom har haft +45. Kära nån! Vi avrådde Turkiet i augusti men man skall väl göra sina egna misstag. Hon åker dock inte tillbaka den här tiden på året.

Idag skall jag nog kolla färg till tjejernas stooora skåp.
Gissa färgen.... ROSA, det ni;)) får se hur det blir.

Ha nu en riktigt skön fredag,
jag skall ut o packa paket - kuligt värre.
Kramkram på er!
Eva

Inga kommentarer: