torsdag 4 augusti 2011

Och sommaren fortsätter... fortsätter... & fortsätter:)))

Underbart tycker vi. Förstås;)



Söta Helena i Haust blus som det är REA på. Nyinkommen Italiensk väska. Helena kommer hit och hjälper oss på lördag. Dunderhjälp i sko&klädavdelningen mao;)

Olika linnen är på REA också. Det här finns även i blått och grönt. Kostar 299:- och på rean blir det 149:-, FYND alltså.....
Här ett lite festligare linne. Finns både i grått, mörkblått och lite gammelrosa.


Sist ett riktigt festligt linne från Haust, eller Hausts festkollektion V-collection.


Måste bara få ur mig en reflektion över det URSJUKA som hände på tåget utanför Örebro.
HUR, ÖVERHUVUDTAGET HUR kan man släppa av ett barn, HELT ENSAM???

När man är elak och gör åsamkan på andra är det kriminellt tycker jag. I min lilla värld skall då denna kriminella människa som utförde den urbota idiotiska handlingen bakom lås och bom!!! Inte någon längre tid men nån vecka åtminstone. Om folk inte kan tänka och gör såna här sjuka saker måste ju samhället ha nåt system som gör att man sätter stopp för det.

Uridiotiskt att komma med att SJ kräver biljett. Skyll inte på SJ:s regler! MAN SLÄPPER INTE AV ETT BARN!!! Inte på kvällen, inte på dagen. Aldrig! Tjejen hade till råga på allt biljett så det är ju sjukare än sjukast. Kunde hon inte kommunicera släpper man ändå inte av henne. Man ringer någon myndighetsperson som reder ut det hela. OM MAN NU INTE ÄR SÅ SMART SÅ MAN FATTAR SJÄLV VAD MAN GÖR!

Jag blir så upprörd att jag spricker nästan. Inte lätt i och för sig för SJ att anställa klok personal. Man vet ju aldrig vad det är för nötter man anställer. Det har ju jag erfarenhet av. Men får man en sån här personal så måste dom ju bara BORT.

Igår skämdes jag över att vara människa. Att vara kvinna. Och att bo så nära det här hände. Usch! Alla borde få en lapp med sig från BB när man föds:

BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD

Gjorde alla det skulle världen se lite annorlunda ut...

Sorry att jag freakar loss lite. Min hjärna funkar inte när man beter sig illa mot barn. Inte mot vuxna heller förresten.

Nej minsann, livet skall fokuseras på

POSITIVA OCH GLADA SAKER

...som att min kära mor äntligen får lämna sjukhuset idag. Härligt!!! Nu hoppas vi att hon repar sig snart.

Positivt också att träffa alla er som besöker oss. Ni är bara för härliga.

Sommarglada, positiva besökare har vi. Kan inte bli bättre!
Därför sticker jag ut till er nu,)
Stooor kram
Eva

Inga kommentarer: