fredag 12 augusti 2011

Jasmin Tunic, checkout blouse och en snitsig jeanskjol;)


Det finns vissa grejer som man direkt känner är bara "så rätt". Blusarna här är såna för mig.
Dels tycker jag personligen att dom är ljuvliga, precis sånt som jag själv gillar att ha på mig. Passar till det mesta.

Men sen vill ju jag att Smultrongården ska ha en speciell stil.
ALLT kan ju inte vara i den stilen, då skulle det bli för trist. Men lite sånt måste det vara annars går det inte.

Det här är urprototypen för en Smultrongårdsblus;)
Ett material som känns "äkta", om ni förstår vad jag menar. Svårt att förklara men jag tror att ni som varit här förstår.

Molly hade faktiskt några såna med på kollektionen som kommer nästa sommar också. Jag störtade på den direkt vi kom och provade. Sen satt den på genom hela kollektionsgenomgången.

Det var också en Smultrongårdsmåsteha blus.
Kul när det finns såna.


Vi har tagit in en redig mängd av blusarna. Jeanskjolen till är ju hur snygg som helst förstås.

Passande nog när det kom höstnya kläder känns vädret också "höstnytt".

Solen skiner men ska jag vara helt ärlig gillar jag inte den klara kyliga luften som kommit. Hösten äääälskar jag - men vad 17 nog skulle det väl kunna dröja en månad till!??

Nu ska Sandra & jag snart ut & göra ett jätte race i skogen. Hon har nåt skolarbete där hon ska vara som en personlig tränare. Måste ju ge rätt mycket på en sån otränad som jag;) Hon har nåt att bita i om man säger så.
Jag menar - vad ska man med en gammal skrotig svärmor till om man inte kan dra nån nytta av henne;)

Sen förbereder vi förstås inför morgondagen. Victoria kommer och det blir räkmackor i caféet.

Så ni vet om ni blir sugna på utflykt i morgon.

Ha en fin fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer: