lördag 28 januari 2012


ERBJUDANDE PÅ GRANDMAS IDAG = 20%!!



Yes, fynddax idag!
Enbart för blogg & fbläsare;)


HÄR

Ser du färger vi tagit in.
Det gäller ENBART KL 09:00 - 15:00 IDAG. Vi skickar gärna men du måste

RINGA

oss - vi läser inte mejlen när butiken är öppen, 019 12 00 14.


Här var det redo för gästerna att anlända.
Jag fullständigt ÄLSKAR snitthyacinter. Tycker dom är helt ok lång efter jul. Känns som en annan grej.


De handgjorda rosa skålarna är helt nyhemkomna.


Likaså dessa glas som finns i två modeller till.
Det fick bli våra vattenglas. Helt ok pris; 20:-/st!

KÄRA NI
Jag har helt glömt bort er som inte har fb:(

SJÄLVKLART måste ni också få vara med i tävlingen om allt fina bling bling från Våga.
Skriv bara hela ditt namn under kommentarer så är du med:))

Tävlingen gäller till ikväll.

God Luck!
Idag har vi öppet 10-15 som vanligt.
En vårpimpad mysig Smultris hälsar er som är på G välkomna!

Kramar
Eva

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina smyckena:
Charlotte Bylin, Kumla

birgit sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Så trevligt att vi också får vara med i utlottningen! Tack och trevlig helg!
Susanne Stenberg

Anonym sa...

Vill också gärna vara med :)

Helena, Örebro

Sofie sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av de underbara smyckena!
/Sofie Hedman, Stockholm

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med på den fina tävlingen.(tack för den fina leveransen:) Teresa B

Anonym sa...

Jag vill också vara med=)
Cecilia Bäckström, Örebro

Anonym sa...

Självklart vill jag ha chans att vinna det fina smyckessetet, tack för det Smultrongården!
Annica Bäckström

Anonym sa...

Hej smultris!
Vad kul att få vara med och tävla!
Vill gärna vara med!
Anita Högberg,Ljusdal

Vitspets sa...

Då vill jag gärna vara med i utlottningen ...
Kram Karina

Anonym sa...

Jag vill också tävla, håller alla tummar jag har... Malin Forsberg i Kumla

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen på de vackra smyckena från VÅGA!

Ulrika Andreasson, Västerås

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med i utlottningen av de vackra smyckena!
Annelie Bakker Smålandsstenar

Anonym sa...

Hej! Så roligt att få vara med i utlottningen av de ljuvligt vackra smyckena från VÅGA!!!
Ha en fin fortsättning på helgen!! KRAM! från Nina Collgård i Örebro.

Anonym sa...

Hoppas på tur!!! Hälsningar Elisabeth L Jansson skolvägen 14 Riddarhyttan 070/6835781

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med i utlottningen
Maria johansson Dyltabruk