lördag 7 januari 2012

SPRIIINGTAJM:))))


Icke ett endaste spår av jul är kvar här!
Sååååå GRYMT skönt!!

Ett litet prov på vitt & blått.

Fräscha färger ihop.


Vita & blå pärhyacinter förgyller vår helg, trevligt värre.

Och mer; bokomslag förgyller min helg...

SVÅRT!
Vet att Leila gjorde en förfrågan på sin blogg där läsarna fick rösta fram omslag.
Nu är ju ingen av oss som gör den här boken Leila men det kanske skulle vara nåt ändå..??

Undrar just vad alla inblandade säger.
Måste kolla!

Hoppas du får en fin, skön helg.
Just den här helgen tycker jag är UNDERBAR.
Kändes som söndag igår - så blir det lördag idag igen.
Nice;)
Kram på er,
Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag skulle vilja ha en bild på omslaget med DIG, Smultrongården o dess trädgård. MYSIGT och fint!

smultrongården sa...

Hmm Anna, jag är ju inte helt komfortabel med att vara med på bild. Och en framsida skall jag definitivt inte med;) däremot baksidan, kanske... skulle vara skoj om ni fick vara med att bestämma:)
Ska fråga om det går!