fredag 13 januari 2012

Om nån mer än jag missat.....

Satt och googlade runt efter en grej till min bok.
Kom av någon helt oförklarlig anledning fram till nåt där det stod:

David Beckhams dotter Harper Seven

Är det bara jag som missat!??????

Hur 17 har jag undgått??

Okej, jag gillar inte alls skvallertidningar men någon annanstans borde det kommit mig till känna..... Beckham som är orsaken till att till och med jag kollat HELA fotbollsmatcher;)

Jag borde vetat....

Hur som helst - här är hon. Den BEDÅRANDE lilla skapelsen. Söt som jag vet inte vad!

HÄR

kan du se när hon får gå på modevisning. Och en mamma smal så dom kanske satt en slang inuti henne och sugit ur innehållet. Hon kanske bara är ett skal som går runt??

Jag har ju själv varit gravid ett antal gånger och jag var inte överviktig innan graviditeterna men att se ut som Fru Beckham, dit var det låååångt.

Snart 14 år sen senaste graviditeten och hennes kropp är liksom fortfarande en bit bort, om jag säger så....

Well, well fredag idag - kanske går och tar mig lite glass nu;)))

Förresten - kolla in tipset i förra inlägget - sjuuuukt bra.

Tjing ännu en gång.....

Inga kommentarer: