måndag 23 januari 2012

London, London, London - I love you!



















Borough market, fantastisk matmarknad :)













Ett av de häftigaste caféer/restaurang/pub jag varit på - The Folly!















Underbart mysigt café i Covernt Garden











Camden :)





Leadenhall market - en gammal matmarknad som nu hade övergått till att bli en konstnärsmarknad dock inte den dag då vi var där men se så fantastiskt fint det var :)




London är verkligen en av mina absoluta favvostäder, antar att jag inte är ensam... ;) Kram Hanna


1 kommentar:

Unknown sa...

Borough market, ett så härligt ställe. God mat, trevlig omgivning och ja så fint.

Åh London. Snart är det 1 år sedan vi var där. Men så roligt vi snackar fortfarande om det...

och självklart har de flyttat min utbildning så när jag dyker upp det står skrivet i stjärnorna nu.
Men jag har ju förbokat din bok (och har jag tur får jag kanske den signerad?) Hoppas hoppas.

NJUT nu av London.