söndag 8 januari 2012

Idag skulle Elvis ha fyllt 73 år
Det vet jag för han har samma födelsedag som min pappa.
GRATTIS

käre far:)

Under loppet av en vecka var vi nyligen i Gästrikland/Hälsingland 2 ggr så dessvärre blir det ingen födelsedagstårta för familjen E idag. Plus och minus att bo långt ifrån släkt. Minus idag:(

Jag skall fortsätta idag där jag slutade igår:

Planera vår/sommar inköpen.

50 - 60 leverantörer blir det, ännu fler med alla kläder....
MAAAASSOR från vissa
pyttelite från andra.
Formex skall bli MYCKET spännande i år. Under pågående finanskris.
Det är väl ingen som missat den!??
Jag tror nästan jag skall göra ett inlägg enbart om detta fenomen....
Gäääsp......

Privat har jag såsat in på himmelsängar.
Dock tilltalade trappan mer i detta rum.
Oh my God!!!


Här en säng från Ralph Lauren.
Såg den i Chelseybutiken i våras.
Såå mycket snyggare med en fantastisk bäddning IRL.
Helt makalöst fin var den. 170 000:- men killen sa att dom troligtvis sänker den med 50%. Han kunde mejla mig och berätta när det skulle bli.
Snällt;)))))
(Han mejlade - dock ingen ny plånbok...!)



HÄR
kan du se fler himmelsängar.

Tänk att göra så här i trädgården....

Nu ska jag fortsätta mina vår & sommarplaner till Smultris.
Söndagsmys!!

Mys på ni också,
kram kram
Eva

3 kommentarer:

Sofi sa...

Helt fantastiska sängar!
Trevlig söndag!
Mvh Sofi

LantlivsAnette sa...

Men..min pappa fyller också år idag !! På Elvis dag, men min pappa är så förkyld så kalaset blev inställt...
Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

Men..min pappa fyller också år idag !! På Elvis dag, men min pappa är så förkyld så kalaset blev inställt...
Kraaam Anette