lördag 28 januari 2012

Vad kul;)

Kära vänner att ni verkligen anammar de extra grejer vi gör för er!!

Hur roligt som helst så det kommer vi verkligen att fortsätta med. Räkna med det!


Det är fortfarande en del som inte kommit hem från Molly. Kom ihåg att ni kan förboka och få handkräm från Björk & Berries, värde 130:-. Härligt fräsch smultrondoft;)


Kl 19:00 drar vi vinnaren av allt detta läckra bling bling.
Du som inte har fb och kan dela kommenterar bara här under.

Vet ni vad jag gjort idag.
Jag har lekt författare.
JISSES amalia vad jag får skriva. Oj, ni anar inte!
Jag är HELT TVUNGEN också.
Skulle sitta hela dagen men jag var tvungen att gå ut i butiken när det var som mest med folk. Jag som verkligen ÄLSKAR att vara där.....
Myror i brallan kan man ju säga att jag fick.

Men det viktigaste; DET GÅR FRAMÅT. Thank God säger jag bara.
Jag skriver ju snabbt som ett smatterband på datorn.

Älskar som bara den att skriva maskin.
Är helt galen i det.
Mest efter diktafon. Löpande text.
Sjuk grej att gilla va?? Kanske ska knäcka extra som det, skrivare - har tid mellan 02.00 och 04.00. Är du intresserad lämna ditt material till mig;)

Måste dra!

Meddelar vinnaren sen.
Ciao igen,
Eva

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja det var fint bling som man gärna hade vunnit!