torsdag 19 januari 2012

Poetry Dress, porcelain



Den här godingen hade jag nästan glömt!
Mindes att jag tyckte att Classic collection var GRYM:)

Och så var det namnet: Poetry Dress hur fint är inte det!))
Det låter nästan som att man känner sig på ett visst sätt när man har den på sig.
Lite poetisk sådär;)


Frågan är bara:
Vilken färg!???

I och med min hårfärg som är av det rödare slaget är tilltalar förstås porcelainfärgen mig.

Men vitt är ju alltid vitt....

Här kommer att fotas MÄNGDER av kläder dom närmaste dagarna.

Ett jätte lass från Branting och Haust kom också.
En långklänning från Haust som är "like a dream".
Men det saknas en sisådär 25 plus grader innan man vill gå ut i den.

Som vanligt hoppas jag att du skall ha en riktigt bra dag:)
Kramar
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eva ! Mia här, är så nöjd över mina inköp igår hos dig ! Vill bara säga att jag tror att du skulle vara superfin i porclein färgen på denna dress ! Köpte den vita igår och längtar efter sommarbruna ben och träskor till ! Kram kram