tisdag 17 januari 2012

JULAFTON - MULTI MAXI;)))

Vet inte när jag sist var så här sugen att få nyheter..?

Idag kom ooootroligt många kilon Odd Molly.

Så i morgon kan ni som förbeställt räkna med att vi skickar ut till er;)

TACK

känner mig mycket ödmjuk inför gensvaret om bokomslag.
Kära nån vad duktiga ni varit och svarat.

Och makalöst bra har ni svarat.

Beskrivit varför ni tyckt på ett eller annat vis.

Exakt så sitter vi när vi funderar också.
Saken är den att egentligen skulle vi ha ett svart/vitt omslag. Det skulle ha skiljt sig från mängden. Vi tycker själva att "kakomslag" har det varit mycket av.

Men vi var för oroliga att den inte skulle sälja...
Kanske är det så dom flesta tänker och därför görs det så många omslag med kakaor??

Inte vet vi - men en sak vet vi:
Ni har varit till mycket stor hjälp!

I morgon när vi drar "dela/gilla" tävlingen på fb drar vi även bokvinnaren;)

Meddelar då!

Kramelikram till DIG från mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför inte välja ett av omslagen ( jag håller på det lila med syrenerna) och sedan göra den i svartvitt, bara färglägga blomman i dess orginalfärg? Sen behålla det lila strecket på vänster sida, som det är? Då har ni fått med lite av båda :)

smultrongården sa...

Vilket bra förslag "anonym"! Riktigt bra - fotograf Magdalena får prova och se vad hon tycker. Det är så otroligt mycket med en bild som måste stämma.
Vissa funkar kanon i s/v och andra mycket bättre i färg.
Ojoj, en hel vetenskap!
Tack för tipset som kommer att framföras:)
Eva

Helenas enkla vardag sa...

Håller med anonym. Tål att testas om ni vill ha svart vitt. Jag tycker om ögongodis och föll för den lila för den är så läcker och somrig. Den andra var mer vanlig och stack inte tycker jag!
När kommer boken ut till försäljning? Väntar med spänning, vilket jag skrivit om i min blogg två gånger på ett litet tag!
Kram Helena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

jag föll för den lila också....och blev ockås otroligt sugen på lite odd molly igen....får nog kolla in i butiken ....ha en fin kväll.

kram och hej från Göteborg och mig.
Pernillla