lördag 14 januari 2012

Test:)))

Hanna har laddat ner blogger appen så nu blir det enklare för mig att blogga....

Men snälla, jag vill centrera texten - lägga in bilder osv.... Puh, så gammal som jag är så är jag såååå gräsligt bakom i denna värld. Träna träna, träna...

Lyckas bilden?? Iså fall är den från livsmedelsbutiken i Segersta när dom spelade in The girl with the dragoon tattoo. Vi firade ju jul däruppe:)

Som ni ser har det stått "Sjöströms Livs" på huset.

Har ju berättat tidigare att jag är rätt filmgalen, hela grejen med skådespeleri osv... så det kittlar en aning att veta att hela Hollywoodeliten har varit precis där och spelat in. Coooolt.

Hade jag varit:
  • OGIFT
  • SKITSNYGG (typ fotomodell)
  • 15-25 ÅR YNGRE
  • VÄGT SOM ETT SALLADSHUVUD
Då var det läge att lägga in stöten nu!!! Tydligen är Johnny Depp (oh my God!) på G att separera. Ujuj! Eftersom inget av ovan kriterier uppfylls av undertecknad så är spekulationer enbart dumt. Men OM det nu skulle vara så - då hade man ju kunnat lagt in en liten intresseanmälan;)


Klicka på bilden så syns hela huset

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var bra- Jonny Depp håller på att separerar- måste kvinnor faller av glädje !

nettan.klar

anette meg carlsson face book

Är med och tävlar inne hos dig nu! Jag hoppas att jag har gjort allt som krävs.

Anonym sa...

Den var bra- Jonny Depp håller på att separerar- måste kvinnor faller av glädje !

nettan.klar

anette meg carlsson face book

Är med och tävlar inne hos dig nu! Jag hoppas att jag har gjort allt som krävs.