söndag 25 mars 2012


GOOD AFTERNOON;)


Hanna är verkligen lite halvgalen i bakverk, men det visste ni ju redan.


Har hon skrivit och gett recept från vår kakbuffé igår. 

Jag gillar det mesta - men centerpannacottan blev nog den nya favoriten. Helt i min smak.

Jag återkommer om releasen senare, har lite mer jag MÅSTE veta innan det kan spikas...

Jag har datorjobb. 
Maken och min kära väninna som blir kvar några dagar till ser på bandy. 
Hennes man åkte hem till Sandviken och ser matchen i "rätt" stad.....

Tydligen gör Sandviken "vad man vill" m Villa. Jaja, då är det rätt lag som vinner. I alla fall i dom här familjerna. 

Hörs snart igen!
Ciao

2 kommentarer:

Sofi sa...

Ja, centerpannacottan var helt fantastisk!
Tack för igår, det var så trevligt att mumsa i sig era gudomliga bakverk!
Kram Sofi

Casa of Mia sa...

Härligt det ser ut:)