torsdag 8 mars 2012

Lite newzzzzzzzzz;))


Silverägg att fylla med godis eller nåt annat skoj till påsk.
Verkligen ägg att spara genom åren och dekorera med.
Personligen är jag ju halvt galen i allt vad glasflaskor och dylikt heter så de tre ni ser på bilden får snart lite kompisar. Själv har jag gärna diskmedel i någon av dom. Gillar att ha funktion på grejer.



Spegeln med ljushållare blir förstås extra effektfull eftersom man får två lågor.
Ni vet ju att jag äääälskar att sätta det här lite ruffa till allt vitt man har.
Blir så mycket mer liv då.

Så lite mer kläder:) Cotton lite poplin smock, 320, White


999:- kostar blusen som tillhör mina favoriter.
Jag köpte den direkt den kom.
Tror att det är korsstygnen jag gillar så mycket plus den enkla raka stilen.

Jag har min under den rosa lovely kniten. Like it a lot;))


Nu hoppas jag att ni har en bra dag, trots att våren kanske kom av sig lite.
Men vi nordbor har ju erfarenhet, vi veeeet ju att det kommer att vara från och till ända fram i slutet av april. Det är väl bara det att vi hoppas att det ska vara över första gången vi får den där härliga vårkänningen.

Vi fortsätter arra och plockar in mer ny härlig vårstämning idag.
Allt gott önskas er!!!
Kramar Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varifrån kommer den snygga jeanskjolen? Årets?

Anonym sa...

Ljushållaren är jättefin! Märke och pris?!