fredag 2 mars 2012


VILKEN VECKA:(

Puh och pust och stön och stånk......

Det är inte ofta jag gnäller. Inte i verkliga livet (ni vet j
ag är ju ingen riktig närking;) och absolut inte ofta här på bloggen.

Men nu känns det TUNG
T.

Jordgubbar - ger väl alltid positiva känslor:))))

Veckan började med besök hos veterinären med våran älskling Maja.
Sen har det gått upp och
ner.
Hon fick medicin och blir bättre och sä
mre och bättre och sämre......

Sitter med en klump i magen och vet fortfarande inte hur det kommer att gå.
Hon är femton år, har funnits med i familjen längre än Fabian.
Den enklaste av djur har hon varit. En helt makalös pytteliten ulltuss.
Alla ni som har djur vet ju h
ur det är.

Härlig "lugn&ro" bild från vårt sovrum - tror den var m i Lantliv

Jaja, veckan har gått och lider mot sitt slut.
Med korrläsning av bok, förhandsbokningar av densamme samt ett NA-kortsrace som heter duga. Födelsedagar fö
r Fabian och Sandra.

Älskar grönskan & mystiken i den här bilden. Bakom allt bladverk gömmer sig bersån, känns verkligen myyyys....
Livet måste hela tiden rulla på trots saker som händer runt oss.

Nåt som har varit oooootroligt upplyftande, speciellt idag, är att flera av er som mejlat och beställt böcker sagt så my
cket snällt om bloggen.Får sån otrolig feel good känsla av den här bilden - nymålad lekstuga och såpskurat golv.
Så här fin får ni snart se den igen:)

Dom flesta av er skriver att ni blir glad av den, känns så himla kul när man får höra det. En dam sa nåt som var så himla bra, måste verkligen berätta det för er nån dag. Hur som helst värmer det och känns bara hur kul som helst om bloggen har förmågan att få andra att må bra. Speciellt bra att få höra det just dom här dagarna också.
Var kanske nån meningen
med det?Tomas Ledin - sååå många gånger du glatt mig;)

Nu ska jag minsann ta mig själv i kragen och gaska upp mig;)
Har letat "må bra" bilder att peppa mig med nu.

Stor varm kram från mig till ER alla mina bloggvänner

1 kommentar:

Carina Forsberg sa...

Hej vill bara säga att jag lider med er, så jobbigt när dem mår dåligt. Hon är ju så go.

Kramar