tisdag 13 mars 2012



Tänk vad mycket roligt det finns som man inte vet!


För några månader sen när jag satt och skrev och skrev och skrev ännu mer på min bok, behövde jag ett litet avbrott.


Kom på att jag skulle kolla om en av gästerna som varit i Vence fanns på fb.

Har aldrig någonsin kommit på det tidigare. Tur är väl det för fin
ns det så här mycket att läsa om våra gäster så har jag att göra
till dödagar;)

Maria är alltså


WEDDINGPLANNER

Vad är det för URHÄFTIGT jobb egentligen!!??!
Ett jobb helt i min stil. Skulle jag absolut kunna tänka mig själv.

Ytterligare nåt som hon gör är att baka FIIINA kakor och tårtor som visas i tidningar.

Men hallå, hur kul verkar inte det!??!



Kan du läsa om bla ett av bröllopen hon
och kollegan gjort. Här är länkat till Elsa Billgrens bröllop.

Vad säger man... ?? Förutom att drunkna i alla fina bilder...


Maria blev intervjuad inför kungabröllopet också. Läs om det


Ja, tänk vad man inte vet. Nu när jag vet, har jag fått åtskilligt med inspiration av Marias alla fina bilder och tips.

Hon och hennes dåvarande pojkvän hyrde vårt allra första år i Vence.
Sen var dom tillbaka i fjol. Då för att åka på sin bröllpsresa. Så då hade pojkvännen blivit make;)

Rätt häftigt att en bröllopsplanerare av rang, väljer sin egen bröllopsresa till vår lilla studio....
Nu åker bara Maria tillbaka i april igen. Tror det var hennes mor som skall fira sin födelsedag därnere.

KUL att vårt lilla ställe kan ge så mycket glädje till fler:)


Maria ska jobba lite därnere också.
Hoppas hon har kameran med sig så får vi kanske se lite bilder framöver.

Nu vet ni folks:



Skall vi gifta oss eller ha stora kalajs, då vet vi vart vi skall vända oss, eller hur!

I det här huset är ju verkligen en massa festligheter på G i år;)

En bokrelease, en student och en jämn födelsedag av undertecknad.

Och kaaanske kan det bli en invigning av utbygget... få se om det blir helt klart...

Kan i alla fall berätta att jag skall VÄLTRA mig i Marias härliga inspirerande bilder och ta tips till kommande event.

Visst är dom underbara!!
Kram på er,
Eva


1 kommentar:

Sofia sa...

Oj oj oj vilka bilder!

Jag vill gärna att du tar hem en lägre Olsen Jensen lykta till mig när du beställer det skulle bli så fint med två / Sofia