onsdag 21 mars 2012


Mitt huvud spricker!!!!


Det känns faktiskt så.

Här skall fixas förstår ni.

Klädrum skall byggas och vardagsrum pimpas. 
Nej jag ljuger, inte bara vardagsrum - det MESTA skall pimpas. PUH!

Vi letar soffor. Dom gamla är fjorton och URFULA men störstsköna.
För fjorton år sen var dom ursnygga och störtsköna. 
Men sånt förändras....

Till klädrummet söker jag tapeter.
Snälla om du har nåt förslag - dela med det:)

Älskar den här magnolia, men den har ju funnits så länge. Känns kanske tokigt att ta in den då??

Jag skall måla en sminkmöbel som jag köpte för hundra år sen. Den har fått "stå till sig" men nu skall den fram. Den blir ljusrosa. Tänkt mig turkos och ljusrosa. Älskar ju dom färgerna. 

Jätte bra för när det blir omodernt om ett par år då är det bara att göra om.
Igen.... 

Här fixas i butik och trädgård idag igen. 
Måste ju vara riiiiiiiiiiktigt fint till boksläppet;)

Härliga blommor i butiken idag.
Bland annat ljuvliga små mårbacka.
Välkomna!
Eva


4 kommentarer:

Unknown sa...

åh vad roligt att planera.
Jag tycker den tapeten är underbar oavsett om den har funnits länge!

och jag som såg fram emot att komma till er den 31/3, min kurs blev inställd så det blir ingen Örebro resa... suck.

FaB Keramik sa...

Hej Eva!
Vi har den där magnolian i hela sovrummet (fast rosa!) och den håller än, ljuuuuvlig tycker jag.
Lycka till, kram Frida

Helenas enkla vardag sa...

Hejsan! Kolla in den här länken får du se en supersnygg tapet!

Kram Helena

http://houseofadela.blogspot.se/2012/03/lite-mer-makeover-arbetsrumgastrum.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+HouseOfAdela+(HOUSE+of+ADELA)

Annelii sa...

Hej, jag älskar tapeterna från PIP studio. Du kanske hittar något där om du inte ska ha den fina magnolian. kram Annelii