onsdag 28 mars 2012

 Är helt slut....hur känner du dig??


Tårarna bara sprutade.
Jisses så bra det var!!!

Mer spännande kan det väl knappast bli.
Åååååh vad sugen man blir att laga mat som bara den!!!

Säger till Adam att vi bara måste göra nåt med mat snart.....


Det här programmet inspirerar ju så man blir helt knasig.
Kanske skulle ta och fixa nån liten vegetarisk matlagningskurs.... eller inte. Troligtvis det senare.
Det var ju det där med dygnets 24 timmar....


TACK MÄSTERKOCKAR (och grattis Sigrid)

ni har inspirerat mig galet mycket. 
Tårarna faller att det är över nu..... I miss you all!

1 kommentar:

Signes Vind sa...

Tyvärr inte min vinnare, har retat mig på henne från dag ett. Nu ska jag glömma detta snabbt. Ingen risk att jag köper hennes bok men din köper jag gärna;-)))