fredag 30 mars 2012

Japp, detta är en vårjacka;))

Har fått en massa frågor nu om grandmas coat går som vårjacka.
Och javisst, det gör den!


Dom som undrar har förstås erbjudandet i morgon i åtanke; 30% på vårjackorna.


Helena och Victoria kommer att fota så lägger vi ut på bloggen direkt i morgon - här finns en massa vårjackor som vi aldrig visat nämligen....

Följer du HANNAS blogg??

Här kan jag tala om att det sitter en mor som är grön av avund!
Jag är så sugen att åka till henne att jag blir galen. 
Och hon säger att jag bara MÅSTE åka till henne för det är så himla häftigt.....

Jaja, jag har hittat biljetter för 5.700:- 3.000:- billigare än när jag åkte för 30 år sen!
Usch så kluven jag är.....
Känns som att det aldrig blir att jag åker dit och jag är ju så grymt sugen så det finns liksom inte.
Meeeeen, många men är det. Trädgården skall fixas, mm mm....
Men faktum är att boken är på tryck då och det är läge att pusta ut lite.

Ja inte vet jag ....
Nu ska jag kolla nya korret som kom precis. 
Sen bara ett klart och sen TRYCK!!!!!
Stora fredagskramen till DIG:)

Inga kommentarer: