tisdag 27 mars 2012

Halloj där i sommarvärmen!

Verkligen helt otroligt hur varmt det är.


Idag har min kära kamrat och jag varit ute på en massa ärenden. Fixar och donar. Det är en hel del som gäller boken. 

Egentligen skulle jag vilja säga så här: 

Käre någon - låt mig omgående få göra en ny bok. 
Så jag kan få med allt som missades i den här. 
Alla misstag som gjorts under resans gång skulle inte behöva göras - för nu vet jag ju. 

Jag har helt enkelt en liten manual på 

Hur man gör en bok utan en massa strul och extra jobb

Eller så är det helt enkelt så att man skall igenom allt för att det skall växa fram som slutligen blir boken med det "rätta" resultatet. Jag vet inte. Det jag vet är att det är galet mycket jobb bakom en bok som det skall produceras saker till. I detta fallet kakor och mat. 

Som jag sagt tidigare; jag borde gjort en blogg åtminstone som bara jag själv kunde läst - där jag skrev varje endaste grej vi gjort. Fatta vad jag planerat. Säkerligen syns det inte i boken. Men jag har ju tänkt färger - porslin - ja, ALLT. 

Här har stundom sett ut som ett fullständigt kaos när det lagats mat, mycket mat, fotats, fram m porslin, porslin som inte passat, fram m nytt. HAR vi nytt, nåt mer?? Leta, leta! Ja, kära nån en resa har det varit - en ROLIG resa. 

Idag skall ryggen på boken bestämmas. Men färgen är inte bra. 
Hur gör man då?
Gillar läget och tar den näst bästa?
Nej, det gör man inte. Man blir frustrerad och ser till att det kommer en ny idé där det känns 100 rätt. Vi kan inte lägga oss platt fem i tolv. Bara att hålla ut....

Vet ni vad, det är modeveckan i Örebro nu. 
Räkna med att ni som gillar kläder kan hitta lite erbjudanden hos oss den här veckan;)

Nu är Hanna framme i LA.
Vad tror händer då?? Jo, att mamman får VÄRSTA nostalgitrippen!!! Puh, vad jobbigt. Har ju inte varit tillbaka på 30 år, helt sjukt. Kanske måste leta resa och göra slag i saken nu....
En billig biljett till LA, tack!

Ha det gott... i morron öppet som vanligt 10-18.
Träskor och roliga godispåsar har kommit;)

Ses i morrn för den som är på tur. 
Kram Eva

Inga kommentarer: