lördag 17 augusti 2013

Bilder på stjärntröjan.....


Skulle förstås ha kommit direkt igår kväll när jag kom hem.
Men jag hade inget internet. 
Och alla tekniska personer i huset var borta - Fabian hade fått fel på bilen så det var bogsering på sena natten.....
Så jag provade tusen inställningar själv. 
Till slut bestämde jag mig för att sova om jag skulle orka upp idag - prick innan jag dåsade in kom jag på: tänk om dom dragit ur sladdarna i rädsla för åska!
Japp, så var det förstås.


Så nu på morgonen löste det ju sig direkt..... 
Jaja, bättre sent än aldrig.


Det här är alltså lika tröja som fanns i våras.
Då hade vi den i beige och den tog slut på nolltid.

Nu har den producerats i fyra färger och vi kunde inte bestämma oss för vilken som var finast så vi tog ALLA!

Beige - dusty pink - grey - burgundy

Bara att välja alltså. Den vinröda fick vi tyvärr ingen bild på. 
Det här är dåliga bilder från min mobil. 
Men jag tror nog ni skall se hur dom ser ut ändå.

Sandra gjorde i alla fall tummen upp för färgerna;)

Det är endast idag lördag priset är 449:-
Ord. är 699:-

Öppet 10 - 15 idag - nu myser vi till det - första dagen på sen maj med riktig höstkänsla när vi har öppet. 

Faktum är att det känns rätt mysigt. 

Välkomna!

Inga kommentarer: