fredag 9 augusti 2013

Kläderna på.......


är så mycket roligare att se.

Victoria har varit här och jag trodde nog att både klänningen och koftan var hennes stil.
Och så var det, kul, kul!

Vi får bara inte gå på samma tillställning för det råkar ju även vara min smak;)

Hon har flera fina bilder så ni ser lite bättre på hennes blogg. 

Än finns det chans att vara med i ljusutlottningen. 

Två recept blev det till boken idag. 
Inte mycket att hurra för men dagen är icke slut ännu. 

Innan det blir mer matlagning eller bakning är det dags för en runda med maken i skogen.
Katten om det inte känns lite tungt så här innan. 
Hmm.... hm hm hm.... det gäller att inte backa för snart är det ju dags för Beach 2013 för mig. Tjohooo vad skoj det ska bli!!!! Då ska jag skvalpa runt i vågorna som jag bara älskar!

Tjing igen!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Hej
Vad är det för klänning? Jättefin! Har ni den? Och vad kostar den i så fall?
Mvh

Sandra sa...

Hej
Vad är det för klänning? Jättefin! Har ni den? Och vad kostar den i så fall?
Mvh

smultrongården sa...

Hej Sandra!
Javisst har vi det:) Det är också en Cultureklänning. Den kostar 699:-. Finns även i en mörkare variant.

Det absolut bästa är om du ringer oss idag nu när vi har öppet på: 019 12 00 14. Vi är där redan från 08-15. På återhörande.
/Eva

Anonym sa...

Vad är priset på koftan och vad finns den i för storlek?

Vänligen
Stina

smultrongården sa...

Hej Stina!
Den finns i s m l och xl. Kostar 699:-. Hör av dig om du är intresserad:)
/Eva