fredag 9 augusti 2013

Lite smått julafton....



 ....blir det faktiskt när det kommer hem stora kartonger med bling bling ;)
Tjohooo Helena och jag jublar!!!

Synd nog blir det lite rörigt när det hänger med prislapparna. 
Dock måste dom göra det annars ser man ju inte vad allt kostar....


Visar ett litet smakprov här.
Men det kommer mer, lovar!
Vi fick verkligen hem hur mycket som helst. 

Kul för nu är det ju ny garderob som gäller snart i och med att vi får en liten årstidsskiftning.
Och med det då också nya smycken förstås.

Då funkar det ju att byta ut med blingbling - äkta vara att byta i de olika årstiderna kanske är lite väl tufft för plånkan;)




Som vanligt så skickar vi.
Helena och jag gör gärna små paket och sänder iväg. 

Det absolut bästa är om ni ringer: 

019 / 12 00 14 (öppet on, to, fr)

019 / 222 555 (hemtel svarar alltid - bara vi är hemma)

070 375 60 14 min mobil som jag i princip alltid svarar på. 

Sen kan ni ju alltid mejla.

Eftersom det är fredag kan det kanske passa med en liten beasås.
Bild från vår lille franska kock.
Han överöser oss inte med bilder, för att milt uttrycka mig. 

Har efterfrågat lite härliga bilder på grönsaksrätter men det verkar lysa med sin frånvaro. 
Det här tydligen en rackarns ljuvlig bea så vi får väl helt enkelt hålla tillgodo med den. 
Ser väldigt god ut och egentligen skulle jag nog vilja hoppa in i datorn om den direkt tog mig till Le Centre där både gossen och bean befinner sig..... 
Han hade varit i shoppingtagen också. En ny visp minsann.
Vissa blir lyckliga av blingbling - andra av vispar.


Och vill man inte shoppa kan man ju VINNA.

Sista dagen att vara med i ljusutlottningen minsann.

Gilla och dela på fb. Dubbel chans om du också kommenterar här på bloggen.

Hoppas du får en riktigt skön och fin fredag. 
Kram 

Inga kommentarer: