fredag 2 augusti 2013


VILKA LJUS!!!!!


Alltså helt ärligt - har du någonsin sett ett snyggare doftljus??
Inte jag kan jag lova.
Rackarns snygga burkar alltså.
Verkligen att återanvända när ljuset är slut.
Kom igår em och dom var verkligen poppis, kul!

Stort kostar 299:- och litet 199:-.

Vet ni vad det absolut bästa är?
Jo när man har köpt ett ljus, vilken storlek som helst, går det pengar till välgörenhet så ett barn får mat för en dag. 

Jag har inte alls satt mig in i hur det fungerar ännu men skall givetvis ta reda på det. 
Känns riktigt, riktigt bra:)

Den här lilla gossen kom till oss idag med sin mamma.
Men ni alla vet ju vilken dag det är i dag....

FREDAG = STÄNGT.

HEEEEELT omöjligt för mig att öppna, hur långt man än har åkt - tyvärr:(

Jag blir lika ledsen varje gång det händer. Tyvärr är det rätt ofta.

Gossen var glad ändå för han fick träffa Molly som var ute med mig när jag plockade ren mina blommor.


Öppet 10-15 i morgon.

Här väntas värmebölja.

Vet ni vad - då har vi laddat med priser som om man fått solsting;))

För er som vill få lite avbrott från solandet och badandet. 
Stina har som vanligt Gofika och lunch.

Mycket skön fredagskväll önskas från Smultrongården.

Inga kommentarer: