onsdag 14 augusti 2013

Oh my God!

Sköna Helena i ny kofta

Tillbaka till min älskade Smultrongård efter en dag på Modecenter i Nacka. 

VILKA BEKANTSKAPER VI GJORT!!!
Så himla kul. I flera år har jag tänkt att jag har velat ha bikini.
Så första montern vi stegade in i igår - helt utan planering - hade dom det läckraste ni kan tänka er.
Alltså så himla skoj!!!
Kommer i mars.
Men inte bara bikini, dom hade klänningar toppar och koftor. 
Prick vad vi Smultrisbrudar gillade. 
Ska kolla igenom bilderna vi tog om det är nåt som är möjligt att lägga ut.
Hur som helst - nästa vår lär bli läcker och rolig som 17 med allt snyggt som kommer.



Här har Helena en av koftorna som kom förra veckan som jag trodde skulle bli poppis, som jag skrev. 
Och det blev den allt. 
Bara ett fåtal kvar nu. 
Det är Monrow och priset är 699:-. 

Nya Våga halsband och armband.
Idag kom ännu mer kläder. 
Som ni ser så hinner vi inte riktigt med att fota kläder men det kommer.....
Victoria börjar nästa vecka igen tror jag det är och då blir det 

KLÄDONSDAGAR igen;)



Om du någon gång varit till Vonnas och Georges Blanc´s lilla Village vet ni att där springer kockarna lösa på gatorna. 

Det gör dom minsann här på Smultris också.
Bär sina mat/bakverk och springer runt med:)

Och jag tycker förstås att Smultriskockarna är precis lika gulliga som dom i Vonna:)

Inga kommentarer: