tisdag 6 augusti 2013


Wohooooo!!!



Nu har vi fått in ett riktigt "Evaplagg":)

Snål ringning och en färg som jag bara älskar.
Och har alltid gjort!

Min kompis Iréne hade typ världens snyggaste balkläder i den här färgen som hon sytt själv och jag fick låna. Så grymt snygga dom var. 

Så det här blir definitivt köp för mig;)
Vad skall man ha till? Svarta smala Molly brallor kanske...
Eller pleasejeans, vet inte. Får se...

Nu skall jag göra Tiramisu.
Så Carola, nu får du snart komma och smaka;))

I morgon har vi öppet som vanligt mellan 10 och 18.
Nyheter har kommit in. 
Trevligt värre. 

Kanske kan vi till och med få till en klädonsdag med lite bilder. 
Jaja tänker ni, lova inte för mycket nu - bilder är det glest med....

Så jag lovar väl inte för mycket då, men ambitionen är dock den, haha!!

Kaffekokning till tiramisun nu.
Adios!

Inga kommentarer: