fredag 16 augusti 2013

HÄRLIGA FORMEX



Så kul att vara här!!!!!
Eftersom vi hastigt och mycket lustigt fick för oss att förändra lite i vår lilla Smultrongård var det så galet skoj att så snabbt komma hit eftersom det krävs en del nya inköp för vår lilla förvandling.

Vi ska inte göra om allt förstås, det skulle bli bara fööör mycket i alla dom rummen....
Två blir det. 
Känns som det kommer att räcka. 
Mycket nog.....

Vart går jag först månntro....
Miljögården.
Förstås.

Så himla mycket fint och så galet prisvärda dom är. 
Bland deras sortiment finns minst tre olika stilar vi butiker kan anamma. 
Kul att dom gjort det så enkelt för oss:)



Så självklart blev det första stoppet (som alltid) i deras monter. 
Sen kan man lugnt gå vidare och köpa in resten. 


Jag är galen i spröjsade väggar.
Tänk om det fanns nåt ställe hemma man skulle kunna ha det...??



Fågelburar har varit på tapeten ett tag. 
Men jag som gillar allt franskt låter det hänga med ett tag till. 
Snygg att komba med lite annat som kommer....


SNYGG fåtölj.
Fatta hur bra den skulle passa till våra soffor:)
Men till och med jag som verkligen kan handla billigare (en löneförmån, haha!) tyckte att den var lite väl blodigt kostsam....
Den karamellen gäller det att suga på lite.

Hörrni - om allt går som det skall tror jag att vi kan ha en riktigt rolig grej på G tills i morgon.
För er som gillar kläder, vill säga:)

Vi blev lovade en BAMSELEVERANS av en specifik tröja som jag vet att flera av er inte hann med sist dom fanns. 

Men igår hade dom inte kommit....
Håller tummarna att dom kommer under dagen. 
Då rackarns skall ni få se på ett galet 
LÖRDAGSERBJUDANDE.

Nu skall jag göra nåt som är bland det bästa jag vet:
BORSTA TÄNDERNA.
Bara älskar att göra det. Kunde göra det fyra/fem ggr förr, men det får man ju inte - då kan dom ju kanske borstas bort.... hehe.... gör det mer normalt nu. Och nu är det dags för dagens första.

Så då fick ni lite info ni kanske inte ville ha;)

Sen inväntas Helena som idag ersätts av make och dotter Stina.

Nytt trevligt sällskap.
Kuuuuuul!

Au Revoir.
So long.


Inga kommentarer: