lördag 24 augusti 2013


SISTA DAGEN MED 20%

 Efter MÅNGA år av funderande har vi så äntligen fått en 
TRYFFELDISPLAY.

Låter kanske lite knäppt att man skall behöva fundera så mycket över det men det är faktiskt dels en utrymmesfråga plus en fråga om förvaring. Nu hoppas vi att dom skall må bra hos oss så vi kan dessa smaskiga skönheter ett tag framöver:)




Så kom då Panos Emporios magiska parfyrmer.
Jag, Aftonbladet/Expressen??? bruden, har givetvis extremt svårt att bestämma mig för vilken som är bäst. Det går liksom inte. Först trodde jag att jag tyckte den gröna. Men sen var det den gula. 
Som sagt - jag kan helt enkelt inte bestämma mig. 
Tror det blir den gula idag. 
Eller gröna....;)

Parfymen kostar 475:-, body lotion 225:-, deo sticket för män 225:-.
Herrdoften är riktigt god kan jag lova.


 

 Pleasejeansen kostar

1299:- för rosa, grå och svart.
Jeansfärgen kostar 1599:-.
Så då vet ni det också.




Vi laddar för en makalöst fin dag idag. 
Som det ser ut nu i alla fall. 
En riktigt härlig sensommardag. 
När vårt Sverige är som absolut bäst, tack för det!

Till oss är ni välkomna fram till klockan 15 idag.
Allt gott till dig!
Eva

Inga kommentarer: