tisdag 20 augusti 2013

Mmmmums.......



På mässan bestämdes att vi TROLIGTVIS kommer att ta in den minsta glasvarianten av chokladförvaring.

Även om den är liten tar den lite plats så vi är inte hundra ännu....


Skulle tro att vi tar in en och provar så får vi se vad vi tycker.
Blir det för trångt är det ju bara att lämna den åter. 


Men eller hur ser det gott ut!
Vi skulle få plats med 10 olika smaker. Läckert!
Jag tror det passar oss och hoppas förstås att ni som kommer till oss också tycker det.
Lite jobbigt om vi skulle behöva äta upp allt själva, hehe....


Små, små söta succulenter i ett hjärta.
Alltså dekorera med blommor gör en väl överlycklig!!!


Nötter kan man också ha i det hjärtat:)

Nu skall jag på intet vis säga att jag längtar till julen, nonono!!!
Men den här bedårande kulan kan i alla fall få mig att känna att det skall bli kul att dekorera till jul.


Och en liten matchande variant kommer också....


Jag jobbar på nya stjärntröjor - idag på fm får vi reda på om vi kan få fler.
Håller tummar o tår!

Skön tisdag på DIG i solskenet.
Kram 


Inga kommentarer: