söndag 4 augusti 2013



Förändringarnas tid.....



Det blåser verkligen på Smultrongården nu. 
När det skall börja fixas vet jag dock inte, haha!

Jag har ju en liiiiten bok att avsluta också. 
Innan den är helt klar kan jag kanske inte påbörja nåt nytt. Vet inte, får se. 

Sen har jag ju en semester att ha också, tjohooo!
Och ännu mer tjohoooo en son att träffa. Jippi vad kul det skall bli!!! 
Kanske kan vi ses i hela två dagar. 
Wow, helt otroligt mycket va.....

Nästan hela familjen skall vara tillsammans. 
Så grymt kul det skall bli.

Förändringarna på Smultris har länge legat och bubblat.
Nu börjar dom ta riktig form.

Tror att det kommer att bli riktigt bra.
Det är ju förstås förhoppningen. 

Nicolas Vahé kommer att ta rätt stor plats här. 
Bara äääälskar hans smör och cookiestämplar. 
Och så otroligt mycket mer han har. 
Nej, nej, nej jag skall verkligen inte säga att jag längtar till hösten. 
Kommer inte på frågan - men faktum är att jag ser framemot att börja fixa. 
Då blir det på med målarbrallan igen. 
Lovely!

Nu ska jag ut på tur igen. 
Förstår att ni tänker - hur sjutton kan hon se ut som hon gör när hon är ute o springer jämt!??

Ja, det kan man fråga sig, men fatta hur stor jag skulle vara om jag INTE gjorde.
Det vill vi nog inte tänka på;)

Sen är jag förresten inte ute jämt. Blir nån gång i veckan.
Blir nåt nytt spännande sommarprat i dag igen.
Vad det är berikande att höra om andra människors liv.

Önskar er en skön vilodag - söndag:)
Kram





Inga kommentarer: