fredag 18 juni 2010


Kalasdag:)))


Jippie vad skoj, kalas gillar vi!!


Jag sprang ut i morse & tog en bild på skärmen som är Veckans Vara.

Blev väääldigt mörk bild.... men nu ser ni. Ord 245:- Nu: 195:-.





Finns i tre färger och matchande gardiner och kappor till!



MEN tro nu inte att Veckans Vara är det enda man kan fynda när vi har kalajs!!

Vi brukar ju alltid ha nån vara med GALET pris på.

Så även denna gång.

De nya Calouträskorna Paula i rosa nubuk säljer vi för

HALVA PRISET!!!

Dvs 445:- du kan även fynda andra träskor till dunderpris!



Här finns en hel del annat till fyndpris också.
Plus att vi hoppas på en lev. med delikatsser idag. Härlig fudge, choklad, olivolja och HELT TOKIGT GODA CHIPS!!!
Ja, visst låter det kanske lite tokigt - chips i våran Smultrongård, men jag fick prover och dom var verkligen something special - och det är ju det vi vill ha.
Så plötsligt passar även chips.... hihi!
NU SKA HÄR SKURAS GOLV:)
Välkommen hit ni som vill fira med oss!
Kramar från Helena, Hanna, Adam, Sandra åsså jag, Eva
Fabian skriker att jag måste skriva med honom också, men då måste han ju jobba idag, eller hur;) men han har ju Örebro cupen, 3 matcher så det blir det nog inte så mycket av, vi får väl se...

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

De tofflorna hade ju suttit som en smäck till min nya klänning :-)

Njut av dagen och av kalasande..

Kram Mia