lördag 5 juni 2010

Sista dagen för Dig med NA-kort....


Tack & lov har det visat sig att det bara har varit positivt med NA-grejen!
Puh, pust stön & stånk.
Ska verkligen ändå se till att det inte ska krocka så nåt mer....
KAKFAT har ju jag förstås dille på. Tänk er det här rosa med en jordgubbstårta på. Yammie!
Burkar, burkar, burkar.
Mååånga av våra kunder gillar glasburkar. Tur för det gör inköparen också:)
Dom här finns i tre storlekar.

Här bakas det ju så mycket så den minsta får bli till bakpulver.

Nästa cocos och den allra största gryner.

Mjöl & socker använder vi så attans mycket av så vi skulle behöva hinkar, haha!

Fick in glasskålarna igår igen. Här med en blomma i.
Den fina "burken" eller påsen eller vad man nu ska säga, kom också igår.
Den med the i.
Verkade som att många gillade den. Bra till förvaring kan jag tro.
Kom i ljusblått också och dom såldes lika bra.
Här också nya spårade rosa mindre skålar. Bra till fil, godis, ja - what ever!

RIKTIGT SNYGG KORK!!


Att sätta i stor härlig vattenflaska. Eller kanske vin??

Riktigt läcker!



Cool förvaringsburk igen. Här med en kryddväxt i.
Kanske som förvaring uterummet, köket, ja inte vet jag.
Läcker är den i alla fall....


Här en ny knopp.
Jag kan bli så GALET sugen att direkt dra iväg och leta en möbel, måla och få sätta dit den här snygga knoppen.


Men eftersom vi har öppet idag är det väl inte direkt läge.
Men sugen kan man väl få vara ändå???

Vet precis vart den skulle kunna passa. Ska prova om det funkar utan färg...




Här har vi tidig morgon och jag är ute & springer med både det ena och det andra.
Undrade om jag skulle ta och inhandla en ny top. Adam fick fota mig för jag tycker att den är så snygg. (Alltså inte JAG var snygg, haha!)
Jag klipper & donar i bikinitop därav den lite underliga underdelen...
Faktiskt inte helt optimal.
Finare med ett linne under. Ville bara visa topen för jag tycker den är så fin.
Man knyter den med ett litet band bak. Den bilden blev så rackarns ful att vi inte kunde sätta in den. Blusen kostar 625:-.



Idag har Adam laddat med massor av smarriga kakor & mängder av mackor.
Så:
VERY WELCOME ni som vill koplla av en stund i solen med en fika.
Eva, Adam & Helena
& några till förstås....

Inga kommentarer: