fredag 18 juni 2010

Och vinnarna är......

Taaarrraammmmm.....




-Hejsan, jag vill med glädje meddela att du vunnit 1000:- på Smultrongården.




Haha, Fabian fick dra sitt strå till stacken idag och "arbeta"... han fick äran att först dra 1000:- kronors vinnaren, jag är ju så nyfiken av mig så vi började högst.




Fabbe hade högtalartelefon på så vi alla kunde höra, tjejen som svarade trodde att det var nån som skulle sälja nåt, eller nåt skämt, hihi. Men sen förstod hon ju.




Jätte, jätte kul, det är en kund som återkommer ofta till oss. Just denna dag var hon inte jätte glad för det blev lite extra shopping o hon fick ta sin makes kort....

Då var det väl liksom meningen, eller hur!




Hon heter Ulrika Löfgren och kommer från Lindesberg. Kan tro att maken blev glad över frun;)





Nästa glada vinnare heter Kerstin Klevén och kommer från 0583 - området. Och hon blev också jätte glad när Fabian ringde. Nu tog ju jag förstås över luren efteråt men det var så himla skoj att höra deras reaktioner:)
Vill också meddela "modevisningsIngela".... att jag skrev in dig så du också fick en lott igår!




Egentligen borde jag verkligen ha fotat lite idag. Vi har fått en massa nytt.

EXTREMT härliga delikatesser!!! Super fina olivoljor, fudge mmmm en massa smask.
I morgon fortsätter vi vårt firande, och det ska bli MYCKET spännande att se vilka vi får ringa då...
Plus att det blir spännande att se vad dom som vunnit vill ha:)
Skön fredagkväll på er!
Eva & c/o

1 kommentar:

Kallholmen sa...

GRATTIS....och ha en mysig prinsessbröllopshelg!
kram caro!