lördag 19 juni 2010

Torsk på tårar



Fick se sista kvarten på bröllopskonserten igår. HJÄLP så fint det var!!!!


När Marie Fredriksson ställer upp - bara då rinner ju tårarna. Och barnen som sjunger för dom - shit då är man fullständigt LOST. Mina kinder var DYBLÖTA....




När bröllopet går av stapeln sitter jag troligtvis i bilen och är på väg på 50-års kalas.

Hur går det??????????????

Funkar liksom inte att ha floder på kinderna som rinner ner på festkläderna. Tusikens här gäller att eliminera ALLA känslokrafter och inte ens få för sig att snyfta - ELLER helt enkelt inte titta!

Men det finns ju liksom inte - klart man måste se. Ojojoj det här blir svårt! Inget är så underbart som bröllop tycker jag. Det blir oerhört spännande att se hur det ska gå när mina kära barn gifter sig. För det hoppas man ju VERKLIGEN att dom gör. Då är det väl bäst att skärpa till sig som bara den. Träna träna träna, egentligen tror jag inte det går att träna sig...

I fallet Victoria - Daniel har vi lite smått om insides information;) trevligt värre.

Det är verkligen en riktig saga det är frågan om. Men alla kärlekshistorier är väl som en saga eller hur! Så låt oss idag

GLÄDJAS MED DET LYCKLIGA BRUDPARET

Här firar vi vidare idag - meddelar senare vem vi drar av våra nya vinnare.

Kram från hela gänget här:)

Inga kommentarer: