onsdag 9 juni 2010


Modevisning!


Måste bara först av allt komma ihåg att berätta att nästa torsdag, 17 juni har vi en liten modevisning här igen.


Inte med lika många modeller som sist men man får chansen att se en massa kläder på och det är väldigt stor skillnad mot när man ser dom hängande.



Du är hjärtligt välkommen komma. Tag gärna med en väninna eller flera.


Bara ni mailar el ringer o berättar hur många som kommer! 019 222 555.


Helena, Skrutteruttan som var här sist kommer och hon är en hävert på att matcha:)



VECKANS VARA

Är denna fina glasburk med lock till. Används som kakburk, ljusstake eller som här; vas.
Hur jag tänkte när jag fotade har jag ingen aning om, den syns ju knappt...

Den är rätt stor drygt 30 cm, och även om den syns dåligt så vet jag att den är jätte poppis för vi har sålt flera idag. Priset är nu 149:- fram till lördag. Ord. pris är 189:-.

GRATTIS ANETTE!

Lantlifs-Anettes bok är en riktig succé det kan jag lova!!
Hur fin bok som helst.
Vi tog inga förbokningar så vi har alla våra till försäljning.
Men jag kan berätta att dom går snabbt iväg. Hör snarast av er om ni vill ha en.

Helena hon vill nog att vi allra helst ska ha en butik utomhus. Hon hänger ut allt som bara går...

Och jag håller verkligen med -det är ju bara hur mysigt som helst med grejer ute, när det går;)

Hörrni - ha det bra, i morron blir det skolavslutning, härligt. Näst sista gången här i Axbergs kyrka, snyft snyft. Ska ta vara på allt det fina och njuta riktigt i morgon.

Kramkram Eva

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!!
Åhh vad roligt att se boken hos dig nu !!
Och vilka fina saker du har fått hem !!
Ha det toppen
Kraaam Anette

Unknown sa...

Hej

Vad mycke fint ni har.
Måste titta in nån dag
Kram