torsdag 3 juni 2010

Morsning Korsning!!



Hur mås det i det fantastiska sommarvädret??



Gissa om på Smultris gillar det här:)) haha, vi äääälskar vädret!!




Ved & eldning är långt borta som bara den, YES va skönt!!!!



Nu är det härliga sommarkläder som det är fokus på. Kul som bara den:)



Här har vi en sån jätte snäll kund igen som ställer upp o blir fotad. Tack Pernilla!


Jättefin klänning tycker jag. Jeansjacka är perfekt men kanon snyggt också med svart skinnjacka till.



Här ser ni baken på mig gåendes i St Paul de Vence.Och Lena kikar fram i sin snygga Brantingklänning:)

Vi har faktiskt flera av den lila Molly klänningen kvar för den som känner för det.

Jag vågar knappt säga det, men jisses vad kläder vi fått in nu i veckan.


Kul för många hittar favoriter. Och det är ju skoj när det är mycket sommaraktiviteter. Examen, studenten mm. Enkla sommarklänningor o tunikor till grillningen, stranden etc. Många är det som kommit och utnyttjat allehanda kortet också, jätte kul!




Nej minsann, nu skriker dom på mig. Ska verkligen försöka visa lite av det nya i morron. Ha det toppen!


Sommarkram från Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhh, vad många fina kläder ni har. Jag var hos er två gånger i helgen och kunde inte låta bli att besöka klädkammaren trots att jag bara drar större storlekar. Det finns ju fina sjalar och skor om inte annat!!

Jag tycker att det är SÅ roligt att det går bra för er, trots (eller kanske tack vare) att ni inte har butik i en stor opersonlig galleria. STORA KRAMAR & LYCKA TILL!