fredag 19 november 2010

Det måste löna sig att åka till Smultrongården;)

Igår när julmarknaden började var det många som ringde och bokade träskor som vi skulle skicka.
Verkligen JÄTTE KUL tycker jag.
Men, och det finns ett rätt stort MEN i det hela....
Ni som kommer ut då och upptäcker att det kanske inte finns storlekar för att det redan sålts till såna som ringt blir kanske inte så glad.
Så då kom jag på....
Vi måste ha erbjudanden som bara dom som åkt hit kan få ta del av.
Eller hur måste väl det vara ok??
Den här ljusstaken är för er som kommer hit.
Ord pris är 185:- På Bo & Leva mässan i Örebro tog dom tydligen 199:-.
Hos oss dom här dagarna tar 150:-!
Vi sålde jätte många igår och vi säljer tills lagret tar slut.
Går inte att få hem fler.
Men jag lovar att vi har mer grejer till julpris här i butiken också.
Bland annat en hyacintvas i glas med tillhörande vit hyacint.
Ord pris 115:-
Nu 85:-.
Igår var det lite speciellt... vi skulle få el i nybygget.
Det var bara det att elen var tvungen att brytas en låååång stund. Sen dog den lite hur som helst och när som helst. Hmm lite speciellt vill jag lova!
Men nu är det klart och det känns
SKÖNT!
Jag ska försöka fota lite grejer som vi har fått in nu så ni kan få se.
Många myspysiga julgrejer är det allt.
Jätte kul med alla er som kom och besökte oss igår!
Hoppas ni kom i en riktig "julmooood".
Själv har jag tagit en liten "byggpaus" Guuud så skönt!
Lägger den delen av hjärnan på vänt ett tag och kopplar tillbaka den på söndagkväll.
Sen kör vi igång igen och hoppas att vi kan ta deler av plejset i bruk den 11 december när ni Mollysar kommer...
Hoppas hoppas att det går.
Julmarknadskramar till er alla
från oss Smultrisar;)

Inga kommentarer: