fredag 12 november 2010

Och julen... den kom!!!!!

Förra veckan började vi ju så smått plocka fram julgrejerna.
Men i onsdags då gick vi helt BANANAS kan man säga...
Vi fick leveranser från fyra leverantörer. Passade verkligen kanon eftersom julstöket var i full gång här. Tjejerna var ute i butiken och jag målade, målade och målade....
När jag kom ut var det så fint att jag fick en liten tår i ögat.
Lite knasigt, men jag är ju liksom van att vara med och fixa själv. Vet ju vad som ligger bakom när man grejar. Så kommer man ut och det är bara hur mysigt som helst.
Verkligen jätte kul! Nu har det fyllts på ytterligare så det ser riktigt juligt ut.
Själv har jag varit på tur hela dagen.
Så bra. Vi bockar av det ena efter det andra.
I morgon blir det fika med jultema.
Bakade våran "Julfina kanelkaka" igår för första gången sen förra julen.
Den med saltglasryr på som serveras med lingongrädde, MUMS!
Nu är det dinnertajm, också MUMS!!
Fredagskram på er,
Eva

1 kommentar:

Edtiaflicka sa...

Det ser vekligen "juligt" ut. Måste snart ta en tur till dig! :)

Kram Ida