fredag 26 november 2010

Rosetta Adventsstake

Rosetta får bli den första saken bakom vår lucka nummer 1!
Första advent är ju på söndag men vi börjar glänta på luckan redan idag.
Priset gäller alltså idag fredag och i morgon lördag.

Så på onsdag öppnar vi då en ny liten lucka och håller på så fram till jul.

Du kan se vad som döljer sig bakom varje lucka här på bloggen samt på vår facebook sida.

Gilla oss där så ser du alltid vad som händer;)


Vi har alla dom färgerna du ser här ovan.

Ord pris 845:-.

Nu 650:-

Varje dag kommer nya saker.

Det går bara att handla samma dag som luckan öppnas.

Vi skickar gärna om du som bor långt bort vill ta del av vår kalender.

Idag är en rolig dag - EXTRA JULÖPPET;)

Det här är riktigt roliga dagar tycker jag.

Julmusik, ljus och pynt i mängder och glada människor i julstämning.

Vi har alltid goa glada kunder men till jularna är det som det kommer ett sånt leende på folk som dom säger att tjejer har när dom ser en romantisk komedi:

Ett smajl på läpparna och ett ååååh. Bra att vi människor berörs av det stämningsfulla, vackra!

Och kull att ni kommer hit och känner så.

Vet ni, igår hände nåt RIKTIGT skoj med bygget vill jag lova!

11 dec kommer vi att vara därute med vår Mollyträff.

Allt kommer inte att vara klart, men det funkar att vara där.

GISSA om det blir kul. Kära nån, jag känner mig som ett barn till jul;))

Ska bekänna en sak: det blev inte soffläge för mig igår.

Det blev TACK & GONATT 21.30. 21.30!!! Fattar ni - då hade inte ens Fabian lagt sig!!

Snacka om att man känner sig utvilad, redo att möta en ny spännande dag.

Ha det gott ni alla!

Kramar Eva

Inga kommentarer: