tisdag 16 november 2010

Kung Zlatan

Mitt i allt byggande kommer då fotbollsgalan.
Omöjlig att missa!






Efter att ha varit på bygghandeln och sen i en gammal lada för att leta trasiga fönster för att slutligen åka till glasmästaren, kom jag 45 minuter sent.







Men det gjorde inget. Det jag väntade på kom ju sist.
Härligt!
Har sagt det förr och säger det igen: Jag gillar Zlatan SKARPT!!!
Hans underbara energi, levnadsglada sätt och den makalösa vinnarskallen.





Helt makalös människa som svensk media inte lyckades ta knäcken på även om man gjorde allt för att försöka. Där visade han en enorm styrka i vårt förgörande
JANTESAMHÄLLE.







Att han är kaxig stör mig inte ett dugg. Han har kämpat så GRYMT för att komma dit han är. Människor som anser att framgång är tur är helt ute och cyklar tycker jag.
Jag tror på det enda raka: framgång kommer bara av långvarigt hårt arbete.
Självklart måste man ha lite tur på vägen, men det kommer nog så småningom efter det hårda arbetet.
Jag var lika frapperad av Henrik Larssons framgångssaga.
Dels kan jag inte sticka under stol med att jag faktiskt gillar fotboll (lite i alla fall) plus att när människor som inte förväntas lyckas, gör det, det tycker jag är så otroligt häftigt!!!







Hoppas Zlatan är förebild för många unga killar och tjejer.
Dock hoppas jag att hans BARBIE till fru absolut inte inspirerar andra unga tjejer att behöva göra om sig....





Nu till nåt lika kul: beställning av tapeter.
RIKTIGT KUL!




Men vet ni, jag tror inte jag tänker visa dom.
Får vänta tills ni får se dom på plats. Blir förhoppningsvis snart.







Nu ska jag ringa och efterfråga NATRIUMSILIKAT.
Ett nytt ord i mitt liv.
En MYCKET viktig produkt.
Kan någon ha det för leverans på eftermiddagen tro??






I morgon ska ni få reda på vilka roliga erbjudanden vi har på Julmarknaden.
Riktigt trevliga i år;)





Men vet ni, ni måste skriva

Julmarknad på Smultrongården 3


i er EGEN Fb logg idag om ni ska få någon vintschans. Important.



Idag kan ni tro får ni en
SOLKRAM
från mig - HÄRLIGT!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

er webshop fungerar inte?!
har jag missat nåt?

Monika sa...

Kan dock inte hålla med dig om att Helena är en Barbie. Läs lite om henne så kommer du först och främst inse att hon lik som Zlatan förtjänat sin framgång med hårt arbete. Hon Ser lika fin ut som en Barbie och så har hon alltid sett ut i stort sätt. Hon är ingen annat än en väldigt smart och klok kvinna.