söndag 14 november 2010

Julmarknad & chans att vinna det här setet värde 420:-


Nu på torsdag börjar vår julmarknad här på Smultrongården.
Så här gör du:
Skriv Julmarknad på Smultrongården 1 (på måndag skriver du 2, tisd 3 osv...) i din egen logg.
Gå in på Smultrongårdens sida och gilla det inlägg vi skrivit Smultrongårdens Julmarknad på.
Varför??
Jo, då ser alla dina vänner att det är Julmarknad på Smultrongården plus att när du gillar det på vår sida kan vi räkna ihop alla som skrivit och utifrån det dra vinnaren.
Vi drar ett nummer nästa måndag.
Det nummer som blir räknar vi från den första som skrivit till numret som är draget.
Den personen kontaktar vi och sänder Smultronsetet till.
Väldigt enkelt alltså:)
Plus att om du skriver i din egen logg varje dag, samt gillar vårt inlägg varje dag innebär det att då har du 8 chanser att just du vinner det.
Nu måste jag ut och måla igen... tak, det är ju riktigt upphetsande.
NOT!!
Har vi nån deadline frågar alla.
Nej svarar jag.
Men herregud Eva - du ljuger ju!!!
Kom precis på att 11 december har vi en grej som det vore vääääldigt bra om vi kan vara i delar av det nya. Annars får vi vara här inne....
Liiiten deadline alltså: 11 dec.
Så då har jag skrivit det också.
Och satt lite press på mig själv. Var ju bra, kanske slöar till annars;)
In och gilla oss på FB och skriv.
Jag önskar dig
LYCKA TILL!!
Målarkramar Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det något mer er webshop. Har inte kunnat komma in där på flera dagar?

Tabby