lördag 13 november 2010


Halloj från oss på "höjden"...



Igår utökades det tunga galleriet med ytterligare en person, min far.

Bra, för han kan också styra penseln;)







Det värsta är att dom måste åka hem i morron bitti:(((((((((((








Just nu är det sååååå trist att ha sina föräldrar lååångt borta!

Mamma har servat oss med mat hela veckan.

Nästa gång ni besöker oss känner ni bara en vindpust, då har vi förintats till skuggor för nu blir det minsann bara att sniffa målarfärg och försöka bli mätt på det.

Bara så ni vet, familjen!!

Den här klockan finns hemma nu.

Sätter riktig karaktär på ett rum.
Snyggt att blanda det mörka till vitt.
Nu ska jag skjutsa Adam & Sandra till storasyster Hanna som har inflyttningsfest.
Bäst att passa på, för om 2 1/2 månad flyttar hon igen.....
Sen blir det hemåt till penseln igen.
TROR att det är sista gången för dom nygjorda fönstren. KUL och väldigt SKÖNT.
Dom kommer väl in till veckan.
Har troligtvis också bestämt mig för tapeter. Också KUL!!!
Jag tänker INTE visa dom. Det ska ni få se när allt är klart. Ja, klart och klart...
Det blir inte riktigt klart förrens i sommar när alla fönster kan målas.
Men så klart som det kan nu, i alla fall.
I morron kan det vara värt att gilla
på FB. Kolla får ni se;)
Ha en skön, kul, trevlig avslappnad, arbetande, tv-tittandes (eller vad ni tänker göra??)
lördagkväll.
Kramar från mig
Eva

Inga kommentarer: