onsdag 24 november 2010

Hyacinter med doft av jul:)




Så har då dom små raringarna kommit upp, nice!
Doften av hyacinter är ju bara bäst.
Jag har inga problem med att ha dom redan från tidig höst.
I Frankrike finns det ljusrosa/vita underbara godingar och jag har frågat om man kan få tag på dom här då också. Skulle vilja ha dom redan till vår höstmarknad i september.
Men det går aldrig. Ingen tar hem då.
Synd för det är både en urfin blomma plus att doften gör att man kommer i en väldigt "good moooood".........

Idag erbjuds våra besökare mackor.
Det är minsann inte varje dag!
Så är ni macksugna vet ni vart ni skall åka....
Jag vet också vart jag ska....
K- RAUTA
Mmmm min älsklingsaffär.
Not.
Clara och Helena är här och hjälper er.
Åker jag till K-rauta möter ni oss ännu snabbare i nybygget.
Bara för mig att PALLRA MIG IVÄG!
Kram på er!
Eva

Inga kommentarer: