tisdag 30 november 2010

Ny fotograf;)


Mitt uppe i allt annat som händer nu passade vi på att klämma in en liten fotograf som ska hjälpa oss med fotografering till en liten reklambroschyr.
ÄNTLIGEN
Skulle man väl kunna säga!
Nästan varendaste dag är det minst en som frågar om vi har någon info att ge dom med öppettider osv... Tursitbyrån har bett om broschyrer.
Men vi har inget att ge...
Vi hade jätte fina små sötingar i stan, men dom tog ju slut just i stan.
Ska nog fixa likadana som dom var.
Små som man kan vika ner i plånboken men ändå var det fyra sidor.
Jag ska allt visa er när dom är färdiga.
Hur som helst, fotografen, Andreas Varro, var otroligt duktig!
Jag visar mer av hans bilder i morron och länkar till hans hemsida så får ni kika på lite mer han gjort:)
Bilden här ovan med kakan som Camilla gjorde blev riktigt läcker tycker jag!
Nu ska ni få höra.
Idag hade jag fönsterproblem.
Stora!!
Vet ni vad, jag åkte och köpte 4 st som inte ens var lika....
Skulle få göra om dom och en massa struligheter:((
Tänkte att alla rutor jag redan köpt inte funkade.
Har en drös "braåhafönster", som jag köper på mig.
Men jag hade dömt ut varende ett.
Var inte nöjd med dom jag hade med mig hem idag, kändes inte hundra.
Vet ni vad som händer då.
Jag kollade på dom befintliga.
Och gissa - dom passar så ruskans bra att jag gjorde en krigsdans.
Tjooohooooo - hur bra som helst blir det.
Fastän jag inte alls tänkt mig dom.
Sååååå super kul!!!
Tror jag i alla fall....??
När bygget är klart - vad ska jag skriva då om tro??!
Kanske sånt som VERKLIGEN intresserar mig....
Kläder, inredning, matlagn & bakning.
Finns det ett liv efter bygget??
Börjar tivla.
Känner mig mer och mer som ett spån.
Ett sågspån...

Inga kommentarer: