lördag 23 februari 2013

Den här kakan bakade jag


Bilden tillhör Christina Gyllner - som vann Sveriges baktävling

Eller kan man verkligen säga baka?
Rörde ihop passar kanske bättre.

Sååå länge sen jag bakat nåt. GODE GUD vad kul det är!!!!!
Hanna kommer hem till sin fars födelsedag och vi har sagt att vi ska gå crazy på bakning då. 

Klart vi gjor det förr - men den här gången skall vi nog göra en massa sånt som inte gjorts förr. Tänk om hon kunde få med nåt lovely recept från Frankrike också. Nåt från Lac kanske.... höhö! Det vore nåt det;)

Jag får försöka få till en bild från min kaka också - ska hitta nåt ställe och köpa färska bär på. 
Fagersta??? Det håller vi tummen för. 

Kul att vi åkte upp till Gästrikelandet i alla fall:)
Pojkarna och fadern hade en fantastiskt rolig dag i backen (backarna).
Jag umgicks med mor och far. 
Bastade i flera timmar med snörullning (favoritsyssla;)
Besökte bror m familj, min faster i hennes syaffär och överraskade Lena som blev något paff där i fredagsmyssoffan!
Så fick jag massage av pappa. Han har riktiga skills må ni tro;) Men det har både mamma och pappa vad gäller massage. Bra, bra för alla:)

Grabbarna var iväg på pizzamys med kusin Amanda och kompis Moa också.
Ja, det kan hända rätt mycket på ett dygn. 

Nu hem och jobba - kuuuul! 
Välkommen på en utflykt du som vill det:)

Stor kram från oss i bilen

Inga kommentarer: