söndag 17 februari 2013

Une Parfume, un bla bla bla.....
franska fraser läses här så jag blir helt snurrig! (Hannapanna pluggar - sååå tacksam att det inte är jag!!!!)

Efter att ha smakat 10 (!!!) bakverk samt 4 kulor glass idag gick vi in och kollade film.
(Jaja vi motionerar en del också för er som undrar om vi strävar efter RULLA 2013 - det gör vi INTE)


Det är tur att vi som bor i denna lägenhet nu är släkt om man säger så;)

Min lilla dotter bor på 18 kvm med en loftsäng som har typ 50 cm till tak. 
Bäst att inte ha klaustrofobi!!!!

Ingen av oss har det så vi valde att kolla filmen uppe bland takåsarna.
Såg Flight. Ingen upplyftande film enligt oss i alla fall. 
Vi borde rekat bättre och tagit nån riktig feelgood.
Självskylla som man säger i Hälsingland.

Men vet ni vad - kollar min favoritblogg:



och till min glädje har hon en massa bra tips. 

Vet i och för sig inte om vi hinner kolla nån mer film innan jag drar hemåt till mitt mörka kalla land på tisdag men vi kan ju kolla på varsitt håll. 
Tittade på resp trailer och jag tror att det precis var såna filmer vi BORDE ha sett;)

Nu skall jag slutföra Mollyordern för Classic Collection till hösten.
Mums så mycket läckert det var!
Bland annat en klänning som jag gääärna vill ha, helst nu direkt. Så är det väl alltid. Men, men den som väntar på nåt gott....

Tjingeling!

Inga kommentarer: