fredag 8 februari 2013

Hallå där!

Idag har vi visat nya kläder här. Trodde vi..... Dom försvann lixom..?? Bloggproffset Vic kommer i morgon så hon får väl återigen ledsaga mig i teknikdjungeln.... undrar just hör trött hon blir på alla frågor..?


Vet ni, vi hittade 
SÅ MYCKET SNYGGT

ni anar inte så himla mycket snyggt alltså. Helt sjukt sugen på att det skall komma hem NU.

Men, men den som väntar på nåt.... det har man ju hört förr. Synd bara att tålamodet tryter;)

Skönt att vara hemma igen. 
Soffkväll kan jag lova!
Två Stockholmsresor med stora inköp, jaja stålarna skall rulla - det är tur vi håller BNP:n igång, hörrni;)

Nu softar vi några timmar sen mina vänner, då ni då är det final på värsta 

SUPERREAN EVER!!

I morgon har ni mängder att fynda här, kan lova det!!

Efter det kan det kaaanske bli en bastutur till grannar som är begåvade med sådan lyx;)
Men bara kanske. 
Kl 02.00 sätter jag mig åter i bilen - La France waiting;)
Framme redan 09.00 så vi har verkligen hela söndagen också. 

Då börjar vi med att möta upp Hanna som bokat brunch på ett ställe Nice.
Så rackarns kul det ska bli!!!
Sen går färden upp till Vence med maskeringstejpen i högsta hugg.
Här skall målas och slipas för fulla muggar. 
Håll tummen för att det går bra med färgen.
Gillar inte dom franska, det är liksom lite som klister. Så jag har färg med i resväskan, hm känns sådär. INTE ihop med mina Mollykläder kan jag lova! 
Får se om det är en soppa när jag packar upp.

Snart dax för Skavlan.
Ser du det?

Allt gott kära vänner

1 kommentar:

Annika sa...

Trevlig resa! Alltid Skavlan :-). Ha en trevlig dag på Smultrongården i morgon, önskar jag kunde kunde komma!!!!!
Kram Annika