torsdag 14 februari 2013

Heeeej!!!


Här sitter jag i Nice i Hannas nya lägenhet och väntar på att hon skall sluta skolan:)

Inga fel:))) 

Har precis skjutsat kamrat Gunilla till flyget. 
Hon var vääärldens bästa hjälp! Med allt.
Nu har vi målat så ni kan inte ana!!!

Varje varendaste millimeter i den lilla studion är nymålad och fräsch. 
Sååå grymt skönt!

Skynken sydda och matchande handdukar och dukar.
Hon har skills den bruden;)

När Hanna kommer skall vi äta kikärtsbiffar som snälla mormor gjort och jag hade med mig på planet. Snacka om transport på dom biffarna:

Storvik - Örebro
Örebro - Nice

Känner mig lagom "Nicefin", vit målarfärg på fingrarna och avskavt läskigt nagellack.... haha, är man från landet så är man;)

Får väl göra bättring till kvällen när vi skall gå ut och äta. 
Då går vi ut och tampas med alla förälskade par.
Hanna har visst bokat på någon mysig restaurang - bildbevis kommer.

Dom har fått in en massa nytt skoj i butiken igen nu.
Kul som bara den! 
Skall kolla om dom kan fota lite så kan jag visa nu när jag återvänt till livet = internet;)

Ut och krama nån nu på denna hjärtliga dag.

Stooor kram från mig



1 kommentar:

www.InWhite4You.se sa...

Vilken mysig blogg du har.
Oh Nice det låter skönt. ÄR det någon värme där nu. Vi ska dit i mitten på April och runt i Provance. JA jag har kramat flera idag hoppas du gjort det med.
Kram Lena