måndag 25 februari 2013

Wopp wopp - lovely monday:)



Verkligen inte dumt att överraskas av en stoor härlig Mollyleverans på eftermiddagen.
Mycket najs skulle jag nog vilja påstå, hehe.....;)




Nåt vajsing är det med bilderna. 
Alltså säkerligen är det väl på mig - jag gör nåt fel med uppladdningen så dom blir alldeles gryniga....

Hur som helst - även om bruden visar baken till så är shortsen STÖRT snygga. 
Inte konstigt - min favvofärg också;)

Vet ni vad - på torsdag (tror jag) är det ett skepp som kommer lastat.
Nåja, kanske inte ett skepp men dock en lastbil.
Fattar ni - då kommer mitt skåp hem. 
Skåpet som stått snart fyra år i Vence. 
Ääääntligen hittade vi en schysst fraktare. Skall berätta om honom senare. Plus att jag skall visa er skåpet förstås när det kommer hem. 

Måste bara visa er vad jag hittade häromdagen. Ni som följt mig här genom åren vet ju att 2008 tog vi ett jättekliv och gjorde en super scarry grej. Köpte ett pytteliten våning i Vence, Frankrike. 

Letade en grej på bloggen och fick upp dom    HÄR    bilderna. Oh my! Coolt att vi vågade köpa den med tanke på det utseendet. Hahahahahaha jag tror jag skrattar på mig! Gunilla om du ser det här - känner du igen dig??!

Nu blir det en promenix i mörkret - smart va att vänta hela dagen och gå när det är kolsvart....

Not!

Inga kommentarer: